понедельник, 18 мая 2020 г.

Тема: Здоровий спосіб життя

Доброго ранку шановні батьки та мої маленькі друзі!

Сьогодні запрошую Вас до розмови  про здоров'я, адже літня пора дає нам море можливостей для оздоровлення організму.

У сучасному світі, коли навколо маленької людини стільки спокус, тільки батьки здатні і повинні захистити її від шкідливих звичок, неправильного харчування, пасивного, малорухливого способу життя та інших небезпечних факторів для людського життя і здоров’я.
Якщо Ви, батьки, зараз приділите достатньо уваги здоров’ю своєї дитини, то в майбутньому вона обов’язково поцінить вашу турботу і увагу про неї і завжди буде вам вдячна за найважливіший подарунок у житті кожної людини–здоров’я...
  
   Оздоровлення малюка має включати в себе різні компоненти, сукупність яких можна назвати як «здоровий спосіб життя» дитини. Здоров’я дитини забезпечується за допомогою організації здорового способу життя, компонентами якого є:
- фізичне здоров’я дитини (загартовування, правильне харчування, режим дня, гімнастика, рухливі ігри, особиста гігієна та ін.)
- психологічне здоров’я дитини (інтерес, бажання, потреби, емоційний комфорт)
- соціальне здоров’я (поведінка, спілкування, досвід, практика)
- моральне здоров’я (здоровий спосіб життя, дружба, доброзичливість, співробітництво)
- інтелектуальне здоров’я (навички, знання, здібності, вміння)

   Ось ці всі компоненти потрібно ввести в життя дитини, щоб зберегти і зміцнити здоров’я малюка. Раціональна організація рухової активності - важлива умова для росту і розвитку дитячого організму, адже чим активніше працюють м’язи, тим більш життєздатна людина.  Навантаження м’язової системи веде до вдосконалення всіх органів і систем, робить організм дитини особливо міцним, а головне здоровим.

   Режим дня дитини має  бути стабільним, гнучким і динамічним,  передбачати різноманітну діяльність дитини з урахуванням стану здоров’я дітей та вікових особливостей. Батьки та педагоги не повинні забувати про те, що варто створювати такі умови, які б задовільнили дитячу цікавість. У дітей має бути насичене різними подіями життя! І тоді вашому малюкові часу хворіти просто не буде ...

   Обов’язково потрібно приділити увагу ефективному загартуванню, яке допоможе поліпшити діяльність нервової системи, серця, обмін речовин, апетит. Організм дитини адаптується до навколишнього оточення, а це підвищить  опірність до захворювань.

Спорт має стати невід’ємною частиною будь-якої людини, яка  піклується про своє здоров’я, тому малюк повинен бачити приклад батьків, не варто цілий день проводити за комп’ютером або телевізором, а краще погуляйте з дитиною. Варто обрати за бажанням та можливостями дитини спортивну секцію, дитина буде зміцнювати свій організм, цікаво проводити час, навчиться його цінувати.

   Турбота про розвиток і здоров’я дитини починається з організації здорового способу життя, як у сім’ї, так і в дитячому саду. Адже здорова дитина сьогодні – наше успішне завтра!

Для вас, любі малята, я підготувала заняття "Чудо - дерево  здоров'я", яке пропоную переглянути. Отож, всідайтеся зручненько та дивіться уважненько.


 А ще, після прогулянки на свіжому повітрі, на  малят чекає дитяче відео про гігієну. 




Бажаю всім міцного здоровя, гарного настрою та не забувайте дотримуватись здорового способу життя. 

До зустрічі!


Комментариев нет:

Отправить комментарий