пятница, 15 мая 2020 г.

Тема: Сім'я

Доброго дня шановні батьки та мої любі вихованці.
Щиро всіх вітаю з Міжнародним днем сім'ї.

Сім'я для кожної людини є дуже важливою в житті. Народжуючись на світ, маленька людина набуває маму і тата, а виростаючи обзаводиться власною сім'єю. Сім'я – це не тільки батьки, це ще й кохані, близькі, а іноді навіть друзі, з якими пройшов вогонь і воду. Звичайно, в традиційному розумінні, сім'я – це мама, тато і їх діти. Зовсім не дивно, що існує міжнародне свято сім'ї, в яке всі люди об'єднуються і святкують таке світле свято.

Міжнародний день сім'ї було затверджене 15 травня 1994 року за ініціативою ООН. Свято передбачає висвітлення як можна більш важливих проблем сім'ї, обговорюваних на різних громадських конференціях та ЗМІ. Також у цей день проводяться різноманітні фестивалі, які спрямовані на залучення членів сімей, їх згуртування і усвідомлення важливо спільного проведення часу.

Не секрет, що для щасливої гармонійної сім'ї необхідно мати традиції, які будуть об'єднувати всіх членів сім'ї. Спільні звички в сім'ї необхідні як сім'ям без дітей, щоб зберегти любов і взаєморозуміння, так і сім'ям з дітьми, щоб привчати їх до нормальних взаємин між членами сім'ї. Крім іншого діти потребують щасливе дитинство, яке їм можуть забезпечити тільки батьки. Наприклад, традиція кожні вихідні водити дітей у похід не лише згуртує всю родину, але й долучити маленьких непосид до культури і правильному ставленню до природи.

Доброю традицією можуть стати посиденьки усіма родичами в затишній атмосфері. Можна пригадати кумедні історії з дитинства батьків та їх родичів, послухати про своє дитинство і дати настанову своїм дітям. Для таких зустрічей досить зібрати за один столом всіх родичів, приготувати смачну вечерю, можна навіть зробити кожному члена великої родини невеликі приємні подарунки і влаштувати цікаві конкурси.

Дітям на свято сім'ї можна дарувати подарунки або організовувати спільні походи в цирк, зоопарк, театр, на концерти.
Дорослим батькам на міжнародний день сім'ї також важливо приділити увагу. Найчастіше, батькам від дітей не так потрібен подарунок, як важливо сама присутність дитини та усвідомлення того, що дитина пам'ятає і любить свою батьківську сім'ю.

День сім'ї – це те свято, коли особливо хочеться об'єднатися зі своїми рідними і близькими, сказати один одному теплі слова кохання, приділити увагу і турботу, подарувати невеликий презент або просто подзвонити.

Для розширення знань діток про родину, рідню, родичів, збагачення уявлень про родинні взаємини підготувала для своїх улюблених вихованців заняття "Моя сім'я, родина, рід."

Дітки ще можуть переглянути відео "Моя сім'я".


Пропоную зразок виготовлення подарунка своїми руками для найрідніших.



Всім бажаю сімейного щастя, взаєморозуміння, благополуччя та любові. Гарного перегляду і до зустрічі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий